Lördag







Heej!
Jag har haft en toppen dag! Jag var som sagt i stan med Caroline och Ulrika i stan! Vi gick runt lite i butiker som vanligt. Ulrika fick köpt en klänning på Beyond Retro och Caroline en ögonbrynspenna. Jag valde att inte köpa något eftersom att jag köpt så mycket denna månaden! Vi fikade på EH i Centralen. Vi pratade om allt, man har ju så mycket att prata om nu när vi inte umgåtts på så länge. 
Påväg hem mötte jag Bella och vi tog en buss mot torget och köpte lite glass som vi ska ha ikväll! Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag, nu ska jag äta! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du fikan på EH är värd pengarna? Jag vet att din smoothie kostar 33.- och den var ju ganska liten.

2012-04-15 @ 18:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0